lørdag 6. juni 2009

Bursdagskort

Det er ikke så lenge siden jeg hadde bursdag, så jeg tenkte det kunne være på sin plass å åpne denne bloggen med å vise frem de flotte kortene jeg fikk. Tusen takk skal dere ha, alle sammen.


Dette nydelige turkise og lilla kortet fikk jeg av Siv Linda.



















Dette nydelige kortet har Grethe laget.



















Solveig sendte meg dette flotte kortet. Det har hun laget til Kortgleder-bloggen, så det var ekstra moro at det var akkurat dette kortet hun sendte meg.




















Søsteren min, sendte meg dette flotte kortet. Jeg fikk også en foto-bok, så nå er jeg blitt helt hekta på å ta bilder. Tusen takk.




















Dette skjønne kortet fikk jeg av Wenche.

















Junior fikk også kort til sin bursdag. Dette skjønne kortet har niesa mi laget. Dere kan vel se at hun tar etter både tante og mamman (som laget kortet med Aunt Daisy.)


7 kommentarer:

  1. Hei Jorunn! Så mange fine kort du har fått! Gleder meg til å se de fine kortene du lager selv også her, og gratulerer med egen blogg!
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  2. Gratulerer med egen blogg, Jorunn!!! Det blir kjekt å få se alle dine kunstverk samlet på en plass!!

    Så mange herlige kort du har fått!! Og kortet niesen din har laget var kjempeflott!

    Ha en flott helg!!

    Klem, Beata

    SvarSlett
  3. Gratulerer med blogg:)
    Mange fine kort du har fått deg, og gleder meg til du legger ut kortene dine:)

    SvarSlett
  4. Hei på dere. Tusen takk for besøket. Jeg skal nok få lagt ut egne kort også etter hvert. Klem, Jorunn

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ny blogg!!
    Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Hei igjen Jorunn. Der var du jo .....

    Kjempefine kort du lager og grattis med ny blogg. Den kommer jeg til å besøke ofte. Greit å få inspirasjon og idéer når jeg selv skal lage noen kort. Håper du kommer med mange bilder av julekort fremover, og at du forteller hva jeg må kjøpe i nettbutikken din for å lage de forskjellige kortene :):):)

    Håper du har hatt en fin sommer så langt og at den fortsetter strålende til skolen begynner igjen.

    Klem fra Mettemor

    SvarSlett

Hei. Takk for at du besøker bloggen min. Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en kommentar. Hilsen Jorunn