fredag 12. februar 2010

Bursdagsbok

Endelig er bursdagsboka mi ferdig, og det innen morsdagen. Ikke verst med tanke på at den ble påbegynt i god tid før både jul og mottakerens bursdag. Jaja, bedre sent enn aldri.

Jeg har brukt bokpermer fra en gammel bok som jeg kjøpte på Fretex. Ringene er Binding Rings fra 7 Gypsies, og arkene er diverse rester og julearkene til Ladybug and Friends. Jeg har prøvd å lage sidene i farger som passer til månedene. Det var ordentlig moro å lage denne, så det spørs om jeg ikke må lage en til meg selv også.

4 kommentarer:

  1. Så lurt å bruke permer fra en gammel bok!!
    Kjempefin!!

    SvarSlett
  2. Det der var kjempelurt! Jeg har lenge hatt lyst til å prøve å lage ett album, men har ikke kommet i gang. Dette ga inspirasjon. Takk

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige kommentarer.

    SvarSlett

Hei. Takk for at du besøker bloggen min. Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en kommentar. Hilsen Jorunn