fredag 12. februar 2010

Julekort fra i fjor.

Her var det jammen lenge siden det har skjedd noe. Jeg har visst ikke lagt ut alle julekortene en gang. Her er noen av dem jeg fant i farten.

Dette ble laget til en skissekonkurranse på Papirfesten. Jeg er ikke fornøyd, men sånn ble det. Jeg synes det er vanskelig med så mange elementer på et så lite område. Jaja, man kan ikke få det til som man vil hver gang.
Sarah Kay i brunt og blått.


Restepapirkonkurransen på Papirfesten resulterte i dette kortet. Restene er avkapp etter de 20 julekortene med ungene på som jeg lagde der. Pingvinen er bare så skjønn, og veldig enkel å fargelegge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei. Takk for at du besøker bloggen min. Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en kommentar. Hilsen Jorunn